جوجه طلایی

روز پنجاه پنجاه ششم

1390/10/17 20:37
نویسنده : مامان گلی‌
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی‌ نی‌نی گلم؟

دلم اینقد می‌خواد برم سونو زودتر که ببینمت اما حیف اینجا الان سونو نمی‌گیرن، گلم ایران که رفتیم اولین کاری که می‌کنیم با هم میریم سونو، آخ جووونننن، من جوجه مو میبینم. Smiley

راستی‌ بابایی امروز اومد کلی‌ واست حرف نوشت ولی‌ سیستم error میداد نمی‌شد واست بفرستشون. Smiley

جانم ، کلی‌ دلم واست تنگ شده جیگرتوووو راستی‌ بیستم نوبت دکتر دارم اینجا بعدشم با هم میپریم و میریم ایران، بابایی گناه داره تنها می‌شه،

 اما زودی اونم میاد پیشمون.Smiley

 جیگیلی دوست دارم.Smiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
17 دی 90 21:07
سلام عزیزم مبارکه خانمی ایشالا به سلامتی راستی خواهر منم تازه باردارشده و فکر کنم همسن نی نی شماست اگه دوست داشتین باهم تبادل کنین ادرسش http://mien.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلایی می باشد