جوجه طلایی

روز شصت و دوم

1390/10/24 12:48
نویسنده : مامان گلی‌
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه قشنگم

niniweblog.com

امروز دو روز از ماهه سوم هم می‌گذره، جوجه الان شدی قد یه خرما! اول کنجد بودی، بعد شودی عدس، بعد لوبیا، بعد انگور الان هم خرما!

niniweblog.com

وقتی‌ به بابا میگم میگه تو بچه منو شکل همه چی‌ تصور میکنی‌ الا آدمیزاد!!

این باباته

niniweblog.com

قربونت برم امروز تعطیل اما بابایی کار داشت و مجبور شد بره دانشگاه، من باز تنهام البته من و تو باز تنهاییم!

niniweblog.com

عزیزکم خیلی‌ برات بی‌ تابم، البته بین خودمون باشه

niniweblog.com

هیچ وقت فکر نمیکردم اینجوری تو دلم دوست داشته باشم برا خودم هم عجیبه اما واقعا دوست دارم خیلی‌ خیلی‌ زیاد شاید قد بابا!

niniweblog.com

زی‌ زی‌ گولو لباسهاتو جمعه کردم و ساک‌ها هم تقریبا برا سفر آماده هستن،

 از یه طرف خیلی‌ خوشحالم

niniweblog.com

از یه طرف غمگین.

niniweblog.com

خوشحالم که میریم ایران و ما از تنهایی‌ در میایم و می‌تونم راحت برم دکتر

niniweblog.com

 اما ناراحتم که بابایی اینجا تنها میمونه!

niniweblog.com

فردا مهمان داریم من باید پا شم کلی‌ تمیز کاری.

niniweblog.com

جوجه کاشکی‌ زودتر بزرگ بشی‌.

خیلی‌ دوست دارم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلایی می باشد